A vevőim reklámoznak engem. Érdekel a titok?
Alapvetően két esetben mesélünk egy szolgáltatásról, vásárlásról.
Ha az nagyon rossz volt, vagy ha meglepően jó. Az átlagos, megkaptam-amit akartam-de semmi-extra élményekről nem beszélünk. Sőt, el is felejtjük.
Mitől lesz felejthetetlen egy vásárlói élmény? Azt hiszed, nagy dolgok kellenek hozzá? Korántsem. Ha 1-2%-kal meghaladod az elvárásaikat, az már bőven elég.
Elvárásai mindenkinek vannak, akár tudatosan, akár tudattalanul.
Nézzük végig ezt egy éttermi vacsora kapcsán.
Ha bemész egy étterembe, elvárod a tisztaságot, a gyorsaságot, hogy figyeljenek rád, jó legyen az étel, az ár érték arány. Ha büdös van, üres, vagy a pultot támasztják a pincérek és kelletlenül jönnek eléd, már fordulsz is ki.
Mivel tudják az ajánlást, reklámozást elérni a mellett, hogy teljesítik az alap elvárásaidat?
Például, ha amíg várakozol, kapsz pár falat kenyeret, és vajat, hogy kibírd a kajáig. Ha hoznak extra evőeszközt, ha leejtetted, anélkül, hogy szólnál. Művirág helyett friss van az asztalon. A mosdóban van fogselyem is. Apróságok. Fillére dolgok. Mégis rengeteget adnak az ügyfélélményhez.
A Te szolgáltatásodnál mi lehet az, ami ennyire egyszerű, kevésbe kerül, mégis kiemel az átlagból?
Írd meg, milyen területed működik a vállalkozásod, és te mivel növeled az ügyfél élményt! A kommentelők és megosztók között egy coachingot sorsolunk ki.
Legutóbbi hozzászólások